Onze retourdienst is ontworpen om klanten in Nederland en andere landen de mogelijkheid te bieden om hun aankoop gemakkelijk terug te sturen. Er zijn verschillende manieren waarop dit kan worden gedaan:

1: Klanten hebben de optie om het pakket terug te sturen naar een lokaal depot. Parcel.nl beschikt over eigen retouradressen in alle EU-landen.

2: We kunnen de klant voorzien van een retourlabel, dat zij op het pakket kunnen plakken en vervolgens bij een lokale pakketshop kunnen afgeven.

3: Het is ook mogelijk dat de pakketten aan huis worden opgehaald.

Zodra het pakket in het depot arriveert, wordt het gescand om te bevestigen dat het daadwerkelijk is geretourneerd. Naast deze basisdiensten bieden we ook aanvullende services aan, zoals:

Direct doorsturen van het pakket
Wekelijkse verzending van meerdere pakketten als groep
Het openen en controleren van de inhoud, inclusief kwaliteitscontrole en het controleren van EMEI/Serienummers (met of zonder foto). Vervolgens kunnen ze worden doorgestuurd of opgeslagen worden in ons warehouse voor verzending naar nieuwe klanten.

Alles wordt elektronisch verwerkt via ons verzend- en fulfilmentsysteem en kan direct worden geraadpleegd.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onze verkoopafdeling via verkoop@parcel.nl.

Click Link